Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2011 08:39 - от кой можеш да хванеш сифилис
Автор: bairakslavei Категория: Забавление   
Прочетен: 1002 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Югославия .
Руски  десантнчик-миротворец лежи край една горичка  .
На близо минава взвод американски барети .
Руснака  им подмята :
- Ей момичета , трима ще ви разхвърлям на веднъж !
Американския сержант  ( заканително ) пратил трима от най яките си войници  да се справят с руснака .
След  две минути се  появява  руснака : 
- Какво ви казах момиченца - слабаци !
Сержанта се ядосал и пратил целия взвод .
След пет минути от горичката  изпълзял една от баретите и с последни сили извикал :
- Сержант ! Викай подкрепление ! Засада ! Те са ДВАМА !

 
- Възмутена съм , аз дойдох да ми направите масаж - а вашия масажист започна да ме обарва по интимните части отпред и от зад !....
- А Вие предупредихте ли го , че само за масаж идвате ?


Срещат се двама приятели  . Единия  е с патерици .
- Какво е станало с теб ?
- Катастрофирах с колата .
- Какъв ужас ! Сега без патерици не можеш да вървиш ?
- Какво да ти кажа ! Лекаря казва , че мога , а адвоката ми по никакъв начин без патериците .


На електрическия стол , смъртник го питат , какво иска за последно  , преди да дръпнат шалтера и да го изпратят в небитието .
- Подръжте ме за ръката , докато мина в одвъдното . Така ще ми е по - спокойно !




Умиpаща жена говоpи на мъжа си :
- Искам да ти призная нещо преди да си отида от този свят . Знам , че никога няма да ми простиш , но искам да си отида с чиста съвест . В продължение на много години , когато вечер отидеше на работа , у дома идваше съседа .
- Знаех за това от самото начало , -въздъхнал мъжа .
- Не , ти не знаеш . Ти си нежен и добър човек , мислеше си , че съм правила  секс с него . Наивен си ! Той идваше заради ракията ти , беше влюбен в нея .





Обявяване по рaдио- поздрави : "А сега за  кaпитaнa на  дaлечно плaвaне Вaсил Кошкин ще прозвучи  
популярнaта песен "В нaшия  вход се настани   зaбележителен  съсед... "






Водка - машина на  врето .  Изпиеш я и вече е утре .




Лекар , преглежда жена , излиза в коридора и казва на мъжа :
- Имам две новини за вас , едната е добра едната е лоша .
- Кажете лошата .
- Жена ви е болна от сифилис .
- Какъв ужас ! А добрата ?
- Не се е заразила от вас .




 Защо се правят шишета за бира , които се разлагат за 
100 години  а се пият за дни ?
В същото време се правят коли , които изгниват за 5 години а се карат 100 ?






Хората правят любов .
Аз , например обичам ракия ....





Жена  в агенция за запознанства  , казва изискванията си за бъдещия си съпруг :
- Той трябва да е вежлив , да има разностранни интереси , да обича животните , да расказва интересно , да е наясно с международната обстановка и да не ме пребива .

- В такъв случай на вас ви е нужен телевизор ,  а не мъж .
  ия. 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - :)))) :))) : )))
04.08.2011 11:38
За Васил Кошкин е СУПЕР!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bairakslavei
Категория: Забавление
Прочетен: 530675
Постинги: 163
Коментари: 242
Гласове: 675
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930