Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2011 09:58 - Как можах да се загубя ?
Автор: bairakslavei Категория: Забавление   
Прочетен: 2563 Коментари: 2 Гласове:
5



 Подарили на Асан предизборно : консерви , вестници , телевизор и радио .
На другия ден в махалата  го питат как е с новите придобивки .
- Включвам телевизора - там Бат Бойко . Радиото пускам - там Бат Бойко . Вестника отварям - там Бат Бойко . Виж , консервите достраша ме да ги отворя .....









Архиолози са открили личния дневник на първобитен човек . Разшифровали го :
- Най - щастливия ден в живота ми :
Загуби се жената на вожда . Търсихме  я цялото племе .  Намерихме я . Любихме я , цялото племе , както повелява Великия МАНУ .
- Втория най - щастлив ден в живота ми :
Загуби се дъщерята на вожда . Търсихме я цялото племе . Намерихме  я  . Любихме я цялото племе , както повелява Великия МАНУ .
- Най - нещастния ден в живота ми : 
Как можах да се загубя ?



- Мили , някога боял ли си се да не  ме загубиш ?
- Разбира се ! Когато бяхме в ресторанта  , а портфейла ми беше в теб , а ти отиде да си напудриш носа и те нямаше цели два часа ....


 Ако на жена ви очичките блестят , и ви гледа палаво и закачливо , не се гордейте със своята сексуална привлекателност .
Проверете баланса на банковите си сметки .


- Ванко , няма да те вземат войник защото си дюстабанлия !
- Марче , тебе с тези дюсцици , кой ще те  вземе ?



Учени  откриха елексир на младоста . Сега човек може да съхрани работоспособноста си до 105 години . 
Спонсор на изследванията - НОИ .



Когато натрупате пари - се появяват и жени !
Появят ли се жени - губят се парите !
Губят се парите - бягат жените !
Изчезват жените - натрупвате пари !
Ако можете от този омагйосан кръг да изкарате жените  - ще сте много ама много богати !






- Мамо , утре имам контролно !
- Не се вълнувай , синчето ми - сега ще преговорим . Столицата на Германия ?
- Берлин .
- Столицата на Франция ?
- Берлин . Мамо , давай нещо по-сложно .
- Столицата на Полша ?
- Берлин .
- Какъв си ми умничък на мама , Адолф ! 

  

Табела с надпис в отдела по компютърна подръжка :
Теория - това е когато знаете всичко , но нищо не работи .
Практика  - това е когато всичко работи , но никой не знае защо .
ЕТО - ТОГАВА ние смесваме теорията с практиката - нищо не работи и никой не знае защо !





Мъж споделя с приятел :
-Жена ми , съвсем я окъса . Къщата занемарена , не готви , изглежда като плашило , децата занемарени . Жал ми е да се разведа даже . Ще умира сигурно , затова така се е отпуснала .
- А секса ?
- Какъв секс , нали ти казах пред умиране е !
- Я и тегли един корав секс , като за последно . Така и така ще мре !
След седмица се срещат пак .
- Как е жената ?
- Не знам ! Всеки ден иска да  я любя като за последно . Ще умира сигурно ! Ама през това време и къщата оправи , вече не изглежда като плашило , децата стегнати и послушни . Не и остава много да живее  явно .....






Гласувай:
5



1. hristo27 - :))))
12.10.2011 11:45
Никой до сега не е избягал от омагьосания кръг.
цитирай
2. bairakslavei - :)))))
12.10.2011 15:13
Да ама може да го разшири .........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bairakslavei
Категория: Забавление
Прочетен: 530682
Постинги: 163
Коментари: 242
Гласове: 675
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930